piątek, 13 października 2023

217. W dniu ślubu

Witajcie.

Karteczkę, którą pragnę dzisiaj zaprezentować, przygotowałam na prośbę pani Reginy na ślub, na który się niebawem wybierała.


Pani Regina poprosiła o kartkę podobną do tej, jaką wykonałam dwa lata temu dla kolegi (tutaj), czyli białą z delikatnym różem, z kopertą wewnątrz, napisem i w ozdobnym pudełku.
W związku z tym, ponownie wykorzystałam papiery Lemoncraft "Elegance", białą satynową wstążkę oraz serwetkę wyciętą z papieru, w której umieściłam napis. Kwiatki tradycyjnie zrobiłam z foamiranu. Do wycięcia płatków użyłam wykrojnika Lady E "Flower 13", dodałam białe pręciki oraz środek w postaci perły w odcieniu kremowo-różowym. Brzegi i centralną część kwiatów potuszowałam różowymi pastelami.



Pudełko również ozdobiłam kwiatem i listkami oraz koronkami wyciętymi wykrojnikiem z identycznym wzorem, jak ten na serwetce (wykrojniki Marianne Design).



Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Przepiękna, wszystko doskonale pasuje, delikatność i elegancja w każdym calu! A dodatkowo precyzja- która jest Twoim znakiem rozpoznawczym 😉 Podziwiam! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka, a pudełko dodaje jej tylko elegancji. Piękne kwiaty Ci wyszły !! Jesteś perfekcjonistką jak już coś robisz to to zawsze jest dopracowane w najdrobniejszych szczegółach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie i elegancko. Świetnie wszystko spasowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw i tak precyzyjnie wykonany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestawie, bardzo elegancki Moniko i dopracowany w każdym szczególe!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.