czwartek, 22 lutego 2024

223. Z serduszkami w okrągłej ramce

Witajcie.

Od kilku miesięcy nie zrobiłam żadnej karteczki i przyznam, że trochę mi tego brakowało. Właśnie dlatego skusiłam się na przygotowanie okolicznościowej kartki na wyzwanie Lemoncraft odbywające się w grupie Lemoncraft inspirations na Facebooku.


Karteczkę przygotowałam z użyciem kolekcji papierów "Greenery" oraz bloczka "Leaves 06" Lemoncraft. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych dekoracji, czyli kwiatów z foamiranu, listków wyciętych z arkuszy dodatków oraz małego haftu. Haftowane serduszka, które są moim projektem, umieściłam wewnątrz okrągłej ramki. Ponadto skorzystałam z kilku wykrojników: listki paproci i eukaliptusa oraz plastra miodu.




Dane techniczne haftu:
Tkanina - biała aida 14 ct Zweigart (kolor 100)
Mulina - DMC (dwie nitki), 2 kolory
Rozmiar w krzyżykach - 19 x 16
Wielkość haftu - 3,5 x 3 cm
Źródło - projekt własny


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak kartka i serduszka nie w standardowej czerwieni. Fajne kartka Ci wyszła a te zielone serduszka Twojego autorstwa są boskie. Zielony to mój ulubiony kolor więc jak dla mnie kartka jest super. Życzę Ci powodzenia w zabawie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, naprawdę wdzięczna i elegancka karteczka i takie nieoczywiste kolory a jak pięknie współgrają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kompozycja w pięknej tonacji barwnej. Masz niezwykłe wyczucie smaku :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.