niedziela, 6 grudnia 2020

136. Zabawa urodzinowa - wyniki

Witajcie.

Nadszedł dzień ogłoszenia wyników mojej zabawy urodzinowej (tutaj). Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze, życzenia i liczny udział.

Ponieważ wśród odwiedzających mnie osób są zarówno hafciarki, jak i miłośniczki pracy z papierem, przygotowałam dwa bony. Pierwszy z nich to bon podarunkowy do sklepu z artykułami do scrapbookingu i decoupage - Zielonekoty.pl, obniżający wartość zamówienia o 50 zł. Drugi natomiast to bon hafciarski na kwotę 50 zł do wybranego przez Zwycięzcę sklepu z artykułami hafciarskimi: Igiełka-MB lub Haftix.

Chęć wzięcia udziału w losowaniu pierwszego bonu wyraziły:
1. Aga
2. Bożena G
3. Joanna Pomarańska
4. The Primitive Moon
5. Haft i Patchwork
6. Zacisze Lenki
7. Mój Świat Kolorów
8. Pasje Violi
9. Aga-Craft
10. Zakątek Pomysłów
11. Xgalaktyka

Natomiast bon hafciarski wybrały:
1. Czarna dama
2. Anna Iwańska
3. Anna
4. Asikowy Kącik
5. Izabela Leskiewicz
6. Małgorzata Zoltek
7. Matka Haftująca
8. Karolina
9. Agata
10. Raeszka
11. Kinga
12. Jola
13. Chaga

Aby wyłonić Zwyciężczynie, skorzystałam z internetowego generatora liczb. Pierwsza cyfra/liczba wskazuje osobę, która wygrywa bon, natomiast druga to drobna nagroda niespodzianka. A więc pora na losowanie.


B
on do sklepu "Zielone koty" poleci do Pasje Violi, a nagroda pocieszenia do Aga-Craft. Gratuluję :-).

Teraz losowanie bonu hafciarskiego.


Bon wygrywa Raeszka, natomiast drobiazg hafciarski poleci do Karoliny. Gratulacje :-).

Zwyciężczynie proszę o kontakt na mój adres mailowy monikowe.pasje@gmail.com w ciągu 7 dni. 
Bardzo się cieszę ze wspólnej zabawy i dziękuję, że chętnie dołączyłyście. Już teraz zapraszam na urodziny za rok.

Ślę pozdrowienia i życzę udanych "Mikołajek". Do miłego.

12 komentarzy:

  1. Ha, ha a to Mikołajkowa niespodzianka :) dziękuję pięknie Moniczko za niespodziankę, już się nie moge doczekać :) Dziękuję tym bardziej, że miały być dwie nagrody a tu jeszcze taki surprise :) pędze napisać meila :) dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom wygranej , a Tobie Moniko dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, chyba byłam grzeczna w tym roku :).

    Sprawiłaś mi wielką niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia wysłałam 6 e-maila, doszedł do Ciebie?

      Usuń
  4. o jenysiu ale niespodzianka, cudowne Mikołajki,zaraz pisze mejla, gratulacje dziewczyny.Monia dzieki bard,o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam super Mikołajki, bardzo, bardzo dziękuję:-*
    Pozostałym szczęściarom również gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje serdeczne dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wszystkich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczyny 👍 a tobie Monisiu dziękuję za zabawę 🎄☃️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje Dziewczynom a Tobie Moniko dziekuje za wspólna zabawę ☺️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.