piątek, 11 października 2019

101. Owocowa inspiracja

Witajcie.

Pragnę Wam dziś pokazać haftowany obrazek z koszem owoców, który przygotowałam jako pracę inspiracyjną do wyzwania "Owoce i warzywa" na blogu "Hafty Uli".


Hafcik powstał we wrześniu, po tym, gdy mój wakacyjny obrazek - pejzaż z makami (tutaj), został nagrodzony w hafciarskiej zabawie Uli. W tym miejscu dziękuję raz jeszcze za to wyróżnienie.


Nagrodą był kupon rabatowy do sklepu Needle&Art oraz zestaw podarunków od Violi, który składał się z lnianych i bawełnianych tkanin do haftu krzyżykowego, mydełka, baz na kartki oraz karteczki. Dziękuję Violu, na pewno wykorzystam.

Ponadto miałam możliwość przygotowania inspiracji na kolejne hafciarskie wyzwanie Uli. Z wielką przyjemnością podjęłam się zrobienia pracy inspiracyjnej i tak oto powstał owocowy obrazek.



Zachęcam Was do wzięcia udziału w hafciarskiej zabawie Uli, szczegóły znajdziecie tutaj.


Dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia.

10 komentarzy:

  1. Cudowne te twoje prace. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, śliczne oba obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko cudne nagrody dostałaś za cudny obrazek . Mnie się te maki bardzo podobały. A Twoja owocowa inspiracja jest cudowna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny obrazek i gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w poprzednim wyzwaniu :) Maki naprawdę przeniosły mnie w krainę wspomnień... Dziękuje za podjęcie wyzwania i wyszycie pięknej inspiracji :) cieszę się, że nagroda od Violi Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne obrazki. Gratuluje wyróżnienia. nigdy nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, chyba muszę się kiedyś skusić :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba obrazki bardzo mi się podobają, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych przydasiów i stworzenia cudnego owocowego kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje jeszcze raz wygranej i fajnych nagród i świetnej inspiracji przy kolejnym temacie, mnie pewnie czasu na nic nie starczy ale nie mowie nie, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.