czwartek, 31 października 2019

103. Zabawy blogowe w październiku

Witajcie.

Prezentację październikowych prac zacznę od karteczki, którą przygotowałam na prośbę Piotrka dla jego nowej wychowawczyni. Wewnątrz znalazły się życzenia i podpisy wszystkich uczniów klasy. Wykorzystałam papiery i kwiatki w jesiennych barwach, koronki i perełki.



Karteczkę posyłam na zabawę Ani, u której w październiku poza paletą (u mnie kolory: biały, żółty, brązowy i zielony), dodatkową wytyczną są listki.


✽ ✽✽

Na zabawę Kasi przygotowałam pierwszą w tym roku bombkę z haftem. Z jednej strony bombki znajduje się wyhaftowany stroik, a z drugiej strony umieściłam śliczną złotą tkaninę.






Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Kartka jest prześliczna, a bombka przecudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Moniko :) a medalion... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. I kartka i bombka prezentują się wspaniale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monisiu, cudne prace! zarówno kartka jak i bombka prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka urocza ale bombką się niesamowicie zachwyciłam :)
    Pięknie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko cudowne są, zarówno kartka jak i haftowana bombka. I ta staranność wykonania u Ciebie , normalnie iście jubilerska dokładność. Bardzo lubię oglądać Twoje prace.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe prace :) karteczka pieknie ukwiecona, widać, ze od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace, takie staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kompozycja na kartce i cudny hafcik na bombeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace. Kompozycja pięknie ułożona a medalion perfekcyjny, zazdroszczę precyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest bombka z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna śliczna bombka !, powiem szczerze że mi bardziej odpowiada ta spłaszczona forma , chyba łatwiej na niej oprawić haft.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda robisz z papieru. Uwielbiam Twoje kartki :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.